سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسمانها و زمین و فرشتگان و شب و روز برای سه کس آمرزش می طلبند :دانشمندان و دانشجویان و سخاوتمندان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

معرفی فیلم های برتر

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


12:34 صبح سه شنبه 85/12/1

معرفی

نویسنده: علی احمدی

به نام خدا

خیلی وقت بود که به این قضیه فکر می کردم که یک وبلاگ مشت برای معرفی فیلم های برتر دنیا درست کنم.

این فرصت به من دست نداد تا اینکه بالاخره امروز تونستم این کار رو انجام بدم.

من توی این وبلاگ سعی دارم فیلم های جدید وبرتر دنیا رو به علاقه مندان به فیلم های سینمایی معرفی کنم. امیدوارم با کمک نظرات ارزشمند شما به این امر برسم.

تا بعد...


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

معرفی


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:1505

امروز:0

دیروز :0

 RSS 

درباره خودم

معرفی فیلم های برتر

لوگوی خودم

معرفی فیلم های برتر

اشتراک